21 september 2008

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av min kjære søster, så da må jeg vel bare slå til da :-).

5 saker i fryseren min: steinbitfilet, lammekoteletter, kjøttdeig, kyllingfilet og brød.

5 saker i garderoben min: singleter (skal jo snart til Tyrkia), t-skjorter (hjemme "uniform"...), arbeidsklær (har egne uniformer på jobb, i grunnen veldig kjekt ), truser og sokker.

5 saker i veska mi:lommebok (halve livet er vel der...), smokker (er jo småbarnsmor), gamle kvitteringer (skulle vel ha ryddet... *rødme*), en singlet (extra klær for å skifte etter jobb hvis jeg skal annet enn bare hjem..) og tyggis (veeeldig viktig!!)

5 saker i baderomsskapet mitt: ansiktskrem, hårspray, deodorant, parfyme og flux-tabletter (hi,hi... blir aldri voksen...).

5 saker i bilen min: solbriller (et must!!), cd-plater (veldig viktig!!), barnestoler (nevnte jeg at jeg er småbarnsmor???), isskrape (vi bor jo i det kalde nord..) og litt søppel (skulle vært rydda der også...).



Ingen kommentarer: