12 januar 2011

Hverdagskos (og litt irritasjon....)

I dag har jeg for aller første gang vært på badelandet i Molde. Har lenge tenkt at jeg skulle tatt turen, evt ta med meg eldstejenta mi, men dørstokkmila har vært laaaang. Men i slutten av forrige uke ble venninna mi og jeg enig om at vi skulle benytte vår felles fridag til en dag hvor vi både kunne tenke litt på oss selv, og få svømt litt.

Det ble en kjempefin formiddag i bassengene, og vi fikk både tid til å skravle, "kokes" i boblebadet, tatt sauna og ikke minst svømt! Tror nok at turen skal tas flere ganger, dette var kos!

Da jeg skulle hjem fikk jeg en litt mindre behagelig overraskelse; dekket foran på passasjersiden på bilen min var nesten på felgen! Heldigvis oppdaget jeg det da jeg var på statoil og fylte diesel, så jeg fikk fylt i luft med det samme. Det som irriterer meg mest er at det samme skjedde like etter at vinterdekkene hadde kommet på. Da ble jeg "berget" av samboeren til venninna mi. Han hadde kompressor og fikk fylt dekket. Deretter ble bilen levert til et av verkstedene i byen for å sjekke dekkene. Og nå var det altså tomt igjen.....

Jeg håper at det ikke er punktert og er tomt i morgen tidlig, for jeg skal avgårde på jobb kl 04.45....... Krysser fingrene!

Ingen kommentarer: