26 april 2007

Enda en dag er over....

Så var vi ferdig med enda en dag. Forskjellen er vel bare at i dag har vi hatt litt andre aktiviteter enn vanlig her hjemme. Barnehagen var stengt i dag pga planleggingsdag, så jenta vår har vært hjemme. Det satte hun stor pris på. Dagen startet som vanlig med masse kos under stelling av lillejenta. Hun var så go` i morges, og smilte og lo på stellebordet. Måtte bare hente kameraet da... På formiddagen dro jenta vår og jeg til byen. Jeg skulle til tannlegen, og hun ville bli med. Var veldig spent på hvordan det skulle gå på denne tannsjekken, for jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 5 år!!! Og den gangen gikk jeg gravid med jenta vår, men måtte trekke ei visdomstann, så det var ikke noen skikkelig undersøkelse. Til min store glede, viste det seg at 5 år og tre svangerskap ikke har tatt knekken på tennene mine; NULL HULL!!!!
Da vi kom hjem spiste vi litt mat, før vi dro ned i fjæra for å plukke litt steiner og skjell som vi skal bruke når vi skal pynte til dåpen i mai (mer enn det sier jeg ikke....). Da vi kom opp igjen fra fjæra fikk vi den gledelige nyheten om at søskenbarnet til mannen min hadde fått ei lita jente. Vi stiller oss i køen for å gratulere de nybakte foreldrene med den lille tulla! Det var ei nusselig lita dukke (har sett mms bilde!!)!
Måtte bare legge inn dette bildet av go`gutten også. Det tok jeg da vi spiste middag.... Han har de siste dagene oppdaget et nytt kroppshull.....

2 kommentarer:

TM sa...

ha ha ha.. Det bildet av gogutten var helt suverent! :-D

Ankestin sa...

Middagsrester rundt munnen og fingern godt plantet oppi nesa... Deilig!!!!