21 april 2007

Endelig kom lørdagen!!!


Så kom endelig lørdagen hvor vi skulle feire dagen til go`jenta med barneselskap. Hun hadde invitert 5 gode venner fra barnehagen. Storebror var også her, så det ble 7 unger tilsammen for å feire dagen. Og go`jenta fikk mange fine presanger; skjørt og bluse, bokstavspill, dukkeservise, Albert Åberg bok og matboks.
Bordet hadde vi dekket med "sjørøver servise".
Aller først spiste ungene pølse med brød.
Så var det tid for kake. Go`jenta hadde ønsket seg fotballbane-kake. På den var det baller, lys. mål og selvsagt fyrverkeri. Ungene skvatt skikkelig da jeg tente på denne. Det var mange vittige ansiktsuttrykk rundt bordet!!
Spennende!!!
Is hører også med i bursdager. I dag var det dyreparken is.
Det falt i smak hos alle! Kaken ble helt glemt...

Etter at kaken og isen var spist, hadde vi skattejakt. Jeg hadde gjemt 7 poser med godteri på rommene til go`jenta og lillegutt. Etterhvert som ungene fant en pose, skrev jeg navnene deres på posene, og så gikk de ned på stua og koste seg med godteriet. Da var det stille her. Det var tydeligvis helt i orden med slik "skatt"!!! Alt i alt tror jeg go`jenta var fornøyd med bursdagsselskapet sitt, og hun gleder seg allerede til hun blir 6 år....

3 kommentarer:

TM sa...

Stilig kake! Du er kjempeflink!

S10ne sa...

Kristian takker for en KJEMPEFIN bursdag - han hadde det kjempekjekt!!!!!!!!!

Ankestin sa...

Thank u, Travelling mom! Prøver litt forskjellig... Skal se om jeg kommer på noe morsomt til dåpen også...

Godt å høre at bursdagen var morsom!! Hørte at du hadde fått se godteposen med en gang du kom og hentet ham!!!