24 mai 2009

Årets bursdagskort...

Som jeg har skrevet tidligere så har jeg nettopp fylt 30 år. Og på fredag fikk jeg årets store overraskelse; bursdagsgave fra mannen min, søsteren min m/fam, mamma, stefar, lillebror, pappa og hans kjæreste. Det var nemlig en langweekend til Praha!! Både flybilletter og hotell er ordnet, og flyet går fredag formiddag. Så mannen min har snakket med sjefen min og ordnet med fri til meg på fredag. Retur er på mandag. Vi skal reise sammen med bestevenninna mi og hennes type, så de kommer og henter oss rundt midnatt på torsdag og så skal vi kjøre nedover til Gardermoen på natta. Gleder meg!!!

Som om det ikke var nok så hadde svogeren min laget dette fine kortet til meg! Bakgrunnsbildet er av huset vårt, og så har han klistra inn meg med ei smirnoff-flaske i handa :-). Lo godt da jeg så dette!!


7 kommentarer:

irenebons sa...

Ha ha vittig bilde;)

Ankestin sa...

Oh yes!! Synes jeg var rett så snasen der. Ikke si det til noen at det er jeg som er superwoman da... :-P

irenebons sa...

Ha ha nei skal prøve å la ver;)

S10ne sa...

Hehe, så utrolig stilig kort!!!!!!
Og gratulerer så mye med overstått Ankestin!!!!!
Klemmer

Ankestin sa...

Det er utrolig hva man kan gjøre med dagens teknologi, ja.... :-)

Tusen takk for hilsenen!!

Evy sa...

Herlig bursdagskort og flott gave!
:D

Ankestin sa...

Jepp!! Kjempegald både for gaven og kortet. Turen ble jo en kjempesuksess!! Og bursdagskortet har blitt hengt opp på tavla på kjøkkenet.....