13 mai 2009

Oppbevaring av barnas kunstverk....

Eldstejenta mi har hatt ei periode der hun har vært meget produktiv på nabbiperlefronten. Det ble til slutt en stor bunke på kjøkkenbenken min, for jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av dem. Til slutt kom jeg på at jeg skulle henge dem opp på soverommet til kunstneren selv. Jeg tok bare 3 spikere og slo dem i veggen med passe avstand, og dro en tråd mellom. I bildene festet jeg sytråd og binders, og hengte bildene i tråden på veggen med bindersen. Tråden på disse bildene ble litt lang, så når produksjonen starter igjen, blir det å henge opp med kortere tråd slik at det blir to rekker med bilder.

4 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Smart! :-)

Ankestin sa...

Så at du hadde gjort noe liknende i vinduet på lekerommet. Var der jeg fikk ideen :-)

Camilla Elstad sa...

Så smart! :D Junioren min er så utrolig glad i nabbiperler, han samler de i en brødpose i et skap på rommet sitt. Jeg synes det er fælt at så mange timers arbeid blir dyttet inn i et skap, men vil ikke ha de utover stuebordet heller :p
Heng de opp på veggen på rommet hans, genialt! :D
Ha en superflott dag!!

Ankestin sa...

Heisann! Takk for hyggelig kommentar!
Hos oss lå nabbibildene på kjøkkenbenken i en evighet, og noen av bildene mistet perler og ble delvis ødelagte. Så da fant jeg ut at det var på tide å gjøre noe smart med dem.