22 mars 2008

Fredag

Denne dagen startet allerede kl 04.45 for lillegutt og mannen min. Lillegutt hadde fått feber, og var ikke i toppform. Fikk ham til å sovne igjen om ettermiddagen, men da må det vel og fortelles at lillejenta lå i senga og sov, AP spilte dataspill og jeg og mannen min sovnet på sofaen sammen med lillegutt....... Var deilig det. Ikke ofte jeg har mulighet til å sove på sofaen.

Om ettermiddagen var vi invitert til B-O som er kompisen til mannen min. Han og familien har nettopp flyttet inn i nybygd hus bare 10 minutter unna mamma, så vi måtte selvsagt ta turen dit. Han er i tillegg fadder på lillegutt, og syntes det var kjekt at vi kom på besøk på bursdagen til lillegutt. Vi fikk servert kjempegod mat; hjortegryte, ris og salat. Nam, nam!! Hjorten var vel selvskutt på våre hjemlige trakter. Koselig å ha nære venner i nærområdet hvor vi har familie selv om det er langt hjemmefra. Får sett litt mer til hverandre da. Kanskje mer enn da de bodde i Molde, faktisk. Da strakk liksom ikke tiden til. Nå blir det prioritert når vi er i Bergen og når de kommer til Molde.

Denne kvelden ble også avsluttet med kortspill. Mamma ville spille noe hun kunne vinne i.... Ble litt løping ut og inn av soverommet denne kvelden også, for lillejenta ville ikke legge seg. Hun hadde nok blitt overtrøtt siden vi var hjemme etter leggetid. Må prøve å overholde leggetiden på lørdag. AP venter på påskeharen, og vi får se om den kommer.

Ingen kommentarer: