04 mars 2008

Tenk at jeg snart har skolejente!!


I kveld har vi vært på skolen og "skrevet inn" eldstejenta vår for hun skal begynne i 1.klasse til høsten. Kan ikke helt fatte at hun har blitt så stor. Synes ikke det er så lenge siden hun var ei lita nyfødt tulle....
I kveld var det egentlig et foreldremøte hvor vi møtte rektor, fikk treffe foreldrene til de andre i klassen og fikk diverse informasjon om skole, sfo osv. Var spent på hvor mange det blir i denne klassen, og de blir visst 11 stykker. Dette betyr da at de må ha noen timer sammen med de som går i 2. klasse. Blir spennende dette, og jenta vår gleder seg skikkelig. Morfaren hennes lurte på hva hun skal lære på skolen siden hun allerede har lært seg å lese, og da fant hun ut at det måtte bli å regne..... Tror nok hun skal lære mer enn det. Jeg ble overrasket over alle de fagene de skal ha. De skal blant annet ha norsk, matte, heimkunnskap (!), gym, religion....og noen til som jeg ikke kommer på i farta.

3 kommentarer:

TM sa...

Jeg går utifra at det har falt ut ett tall hos deg - og at de skal være flere enn 1 i klassen?

S10ne sa...

Hm, tenkte på dette jeg også - det er da vel ikke bare AM? Hva gjorde "de andre" foreldrene der da? ;) hihi

Ankestin sa...

Uuuuups!!! Har ikke lagt merke til at det var falt ut et tall... hi,hi. Tror det begynner å bli dårlig batteriet i tastaturet mitt.....

Det riktige er at de skal være 11 stk i klassen!!! :-D