21 mars 2008

Torsdag

Så var vi ferdig med den første røddagen denne påska. Vi hadde ikke så veldig store planer for dagen, men hadde tenkt oss en liten tur på besøk til min manns tante som bor i Indre Arna. Men da vi stod opp skjønte vi at ikke alle kunne dra; lillejenta var varm, og da vi målte feberen hadde hun temp på godt over 39. Dermed ble jeg og lillejenta hjemme, mens mannen min og de to eldste dro avgårde. Lillejenta var helt tydelig ikke i form, for hun satt i fanget mitt hele tiden og jeg fikk ikke sette henne ned på gulvet. Til vanlig har hun ikke tålmodighet til å sitte i ro, så dette var uvanlig. Regner med at det er den høyre fortanna oppe som plager henne. Har strevd med den en god stund nå, så jeg håper den kommer snart. Da kan det endelig bli god nattesøvn på mamma og pappa igjen!! :-D
Resten av ettermiddagen bare koste vi oss. Etter leggetid for de små, satte vi oss ned med brettspill. Det ble Trivial Pursuit DVD utgaven denne kvelden. Tror mamma og O angret på det valget etter at mannen min og jeg vant med klar margin..... :-) Etter runden med TP spilte vi to runder med femkamp (kortspill). Ble litt løpnig inn og ut fra soverommet for lillejenta var veldig urolig. Hun svettet ut feberen sin og vil forhåpentligvis bli i bedre form de neste dagene.


2 kommentarer:

TM sa...

Håper hun er i bedre form nå!

Ankestin sa...

Nå har lillefrøkna blitt bedre, men lillegutt har hatt feber. Det er vel noe som heter 2 års jeksler tror jeg. Får ikke kjenne inne i munnen hans. Han bare biter.....