10 september 2006

Om meg selv

Jeg er en "jente" som bor i Aukra Kommune i Møre og Romsdal. Jeg jobber som renholder på anleggshotellet på Ormen Lange anlegget på Nyhamna, men nå er jeg hjemme i fødselspermisjon. Jeg er gift og har to søte små, jente på 4 år og gutt på 6 mnd. I tillegg har min kjære en sønn fra et tidligere forhold. Så vi har etterhvert blitt en stor familie....

Jeg er veldig glad i å reise, men dessverre er det slik at økonomien setter en begrensning på hvor mye man kan reise. Håper å kunne ta igjen litt tapt reising etter at ungene har blitt store!!

Ellers åper jeg dere vil synes bloggen min blir fin!! Skal prøve å oppdatere så ofte som det skjer noe spennende i livet her på Lille Fanghol!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tradisjonen tro, må jeg være den første til å skrive her hos deg.... (jamfør alt du eier av skoledagbøker, mine venner bøker, minnebøker osv)

Kuult at du har fått deg blogg, slik at det blir lettere for meg å overvåke alt du gjør! ;-)

Klem fra pigsis