28 juli 2007

Siste nytt....

Ja, siden sist har det ikke vært så mye spennende som har skjedd..... Dagene går sin vante gang. Men på lørdag var vi på Eide en tur. Først var vi en tur hos farmor og farfar, før vi dro til onkel M og tante J. Været var knall, og vi koste oss ute på verandaen hele dagen.
Onkel G var også her, og han måtte selvsagt yppe til vannkrig med eldstemann. Det var faktisk onkel som ble først lei!!!! :-)
Min lille gutt har nå oppdaget ripsbusken og solbærbusken. Rett som det er sniker han sseg dit og står og plukker. Han synes det er skikkelig godt selv om bærene fortsatt er sur!! Koser seg skikkelig når han står der, og blir veeeeldig sint når jeg tar ham bort derfra.

Her er min lille prinsesse som allerede har blitt over 4 mnd!! Hun er blid som ei sol hele tiden, og hun er bare helt fantastisk. Hun er dessuten veldig kilen, og ler til og med når vi skal knyte lua!!!
I kveld oppdaget mannen min disse rare skyene over vindmøllene på Harøya. Måtte bare prøve å ta bilde av det. Det gikk ikke så veldig lang tid før regnet kom....



4 kommentarer:

TM sa...

Det bilde av skyene var skikkelig stilig! :-)

Ankestin sa...

Ja, det ble ganske bra!! Var spent på hvordan det ville bli!! Må bare si at jeg blir mer og mer fornøyd med det nye kameraet mitt!!!!

S10ne sa...

Må si meg enig med søstra di Ankestin - bilde var råtøft!

Så stor IK er blitt!!!!!!!!! Og så søt!!!!!!

IA ser ut som en skikkelig luring :)

Ankestin sa...

Tusen takk!! Mange fine motiver her ute ved havet!!

IK og IA vokser skremmende fort ja. Og du har helt rett S10ne; han er en skikkelig luring!! Har glimt i øyet han der. Men han er ganske flink til å høre etter også, det skal han ha.