30 desember 2008

Da er sommerferien 2009 i boks.....nesten :-)

Så har vi bestemt oss for hvor neste års sommerferie går og at vi skal reise sammen med storesøsteren min og hennes familie. Turen går denne gang til Ebeltoft i Danmark. Vi skal være sammen i 1 uke i dette huset, og i uke nr 2 blir vi alene og skal flytte på oss og skal leie dette huset. Har ikke hatt kjempelyst til Danmark tidligere, men etterhvert som ungene og familien har vokst (våre to familier teller nå 4 voksne og 7 (!) barn fra 1-10 år.....), seer vi at en slik ferie både er fornuftig med tanke på opplevelser for ungene, og for å ikke blakke oss fullstendig på reisekostnader (håper vi...).

Har hørt at det er veldig fint i Ebeltoft-området, pluss at det er nærme maaaange spennende ting å finne på. Ungene gleder seg allerede til Legoland, Djurs sommarland, Ebeltoft Zoo og Løveparken. Jeg har tidligere erfaringer fra Legoland og Løveparken, men siden det er så mange år siden sist jeg var der synes jeg at det blir spennende å dra dit igjen. Man får jo gjerne litt andre inntrykk når man er voksen i forhold til når man er barn. Så da er det bare for Color Line å legge ut fergebilletter mellom Larvik og Hirtshals, så er hele ferien bestilt og i boks. Er det lov å glede seg allerede nå???

3 kommentarer:

TM sa...

Jeg gleder meg også! :-D

Ankestin sa...

Godt å høre at det ikke bare er vi.... Dessuten er det jo bestandig kjempekjekt å feriere sammen med dere da!!!

S10ne sa...

Danmark er jo ett fantastisk ferieland da! Mange år siden sist vi var der vi nå, men kunne virkelig ha tenkt meg tilbake igjen snart, og Ebeltoft er jo bare så UTROLIG fint sted!

Djurs sommarland er vår favoritt, utrolig koselig å være der, og ikke minst moro for både store og små!

Sist vi var i Danmark kjørte vi Sverige hjem igjen og dro innom Vimmerby - ANBEFALES!!!!!!!!!!

Klart det er lov å begynne og glede seg nå!!!!!!