29 oktober 2006

Fartsfyllt søndag

Vanligvis så pleier vi å slappe godt av i helgene, eller eventuelt bare gjøre ting som må gjøres her hjemme. Men etter at eldstemann visstnok har kommentert til pappan sin sist han var her at det av og til er kjedelig å være her siden vi ikke finner på så mye spennende, så fant vi ut at det var på tide å forandre på det. Spesielt nå som vinteren kommer inn og dagene blir stadig kortere. Så da da jeg i går fikk sms fra ei venninne om at det skulle være basar for vårt lokale klubblag "Ekko/Aureosen" i dag, så måtte vi bare dra dit. Det ble en stor suksess for jenta vår. Fangsten på åresalget og loddbøkene ble heller mager for oss, men hun fikk leke med mange barn på sin egen alder. Vi vant en gang, og det var en posten t-skjorte til jenta, en kalkulator og ei penn..... Men vi støtta en god sak da!!! Vi får bli flinkere til å stille opp etterhvert....

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ankestin sa...

Heisann og takk for i går! Kjekt at du legger igjen kommentarer på bloggen min, men jeg vil helst ikke vise navn her.. Derfor så jeg meg nødt til å slette kommentaren.