23 oktober 2006

Mimring..

Da pappa var ferdig å hjelpe meg med å pusse opp rommet til jenta mi, kom han i det litt nostalgiske hjørnet. Dette fordi jenta mi gikk litt i veien under enkelte deler av prosjekt oppussing. Da kom han til å tenke på da jeg var ca 1,5 år gammel og han holdt på å lage soverom til meg og min søster. Da skulle jeg være flink jente og hjelpe ham med å kaste ut rusk ut av vinduet og ut i snøen utenfor. Etterhvert oppdaget han at jeg hadde kastet ut myyyye verktøy... Så da måtte pappa ut i den dype snøen utenfor og lete.... Tror det gikk en stund til jeg fikk hjelpe pappa igjen....

2 kommentarer:

TM sa...

Ha Ha Ha! Den har jeg ikke hørt før! :-D

Ankestin sa...

Har du virkelig ikke hørt den før?? Tror det er en av favorittene til pappa.... Han kom med enda mer mimring den dagen der. Var virkelig i go`lune...