07 september 2007

Da skal vi snart reise!!!

Så har helga kommet igjen og enda ei uke er over. Uka har gått fort, og jeg har brukt mye tid på å pakke til vi skal reise til Tyrkia. Måtte pakke opp igjen det jeg hadde pakket til ungene for å se om vi virkelig trengte alt. Det er vaskemaskin i leiligheten vi skal bo, så vi trenger ikke så mye klær med oss. Dessuten satser vi knallhardt på at det skal være sol og varmt hver dag..... :-D. På onsdag kom pappa hjem fra båten, og på torsdag kom han hit til oss. Det har liksom blitt en vane det. Ungene blir kjempeglad når han kommer, og han blir kjempeglad når han får middag. God avtale det. AP hadde så lyst til å være med morfar hjem og overnatte der fra torsdag til fredag, og siden hun spurte så fint kunne han ikke si nei.Dermed fikk vi en unge mindre å legge om kvelden og vi fikk sove hele natta alene i senga vår. Det er nemlig fortsatt best å sove sammen med mamma og pappa utpå natta. I dag kom hun hjem igjen, og vi har brukt ettermiddagen/kvelden på å pakke. Vi har også dusjet alle ungene, slik at de er fine og rene når vi reiser (så lenge det kommer til å vare.....).
Så da vil jeg bare si "ha det bra" og "vi snakkes", så skal jeg tusle meg i seng. Må opp allerede kl 6 i morgen tidlig.... Tror det skal gå greit siden jeg vet at vi skal reise... :-D

2 kommentarer:

S10ne sa...

GOD TUR Ankestin!!!!!!!!!!

Kos dere KJEMPEMASSE!

Klem

S10ne sa...

Hei! Velkommen hjem!

Har "tagget" deg i bloggen min.....