27 januar 2010

Flere bilder fra badet og gangen

Her kommer flere bilder fra kjelleren min.

Først et par bilder fra gangen utenfor badet. Her har jeg hengt opp en klokke jeg har kjøpt på Jysk (av alle steder...), og tre smijernsrammer med bilder jeg har tatt selv og endret fra farger til sort/hvitt. Meeeget fornøyd med resultatet :-)!!

På bildet øverst til venstre er et fjell i Byrkjelo som vi kjører forbi når vi skal til Bergen. Bildet har ingen sentimental verdi egentlig, men jeg synes det er litt morsomt at bildet ble tatt mens vi kjørte. Og at resultatet ble så bra hadde jeg ikke trodd :-).

Bildet oppe til høyre er av Karlsbroen i Praha. Det ble tatt da jeg og min kjære var på tur dit sammen med to av våre venner. Turen fikk jeg i bursdagsgave av min mann, min søster med familie og mine foreldre og deres respektive. En kjempefin tur ble det!

Det nederste bildet er tatt fra fjellet her hvor vi bor. På bildet ser vi det meste av stedet der vi bor, med fjord, øyer og havet langt der ute.

Til slutt et bilde fra badet mitt.

Da jeg hengte opp bilder der for en liten stund siden, så ble jeg ikke helt fornøyd med bildet jeg skulle ha på veggen over toalettet. Det var i samme størrelse som de andre bildene jeg hengte opp, men det ble rett og slett for lite på den veggen. Det kom ikke godt nok frem. Så da var det bare å fremkalle bildet på nytt, denne gangen i str. 40x50 cm.

Resultatet ble kjempebra! Nå kom bildet virkelig til sin rett (selv om det kanskje kan høres litt rart ut å ha et bilde over doen...). Bonussønnen min mente at vi skulle hatt et bilde av en rumpe over doen.... Det skulle tatt seg ut!!  

Det nederste bildet er kanskje ikke det flotteste, men det viser litt bedre hvordan bildet er på veggen.

Nå mangler jeg bare håndklestangen jeg ønsker meg, og kroker ved vasken til handduker. Og kanskje jeg kommer på litt mer etterhvert også??

2 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefint! Likte spesielt godt de smijernsrammene - fint hengt opp også! ;-)

Ankestin sa...

Takk for det! Var litt usikker på smijernsrammene, men jeg fikk dem til halv pris, så da var det greit :-). Synes de gjør seg kjempegodt på veggen sammen med klokka. Den er min favoritt egentlig.

Takk for tilbakemeldingene! Det setter jeg stor pris på!!