24 januar 2010

Bilder på badet i kjelleren

Som jeg har skrevet mange ganger før, så har vi ordnet nytt bad i kjelleren. Badet var ferdig i desember 2008, men det har tatt litt tid å finne den "perfekte" pynten. Har ikke stresset så voldsomt med det egentlig heller, men nå har jeg kommet ett skritt lengre. Jeg har nå hengt opp litt bilder som jeg har tatt selv. De var originalt i farger, men ved hjelp av photoscape har jeg endret dem til sort/hvitt. Resultatet ble kjempebra synes jeg!!
De bildene jeg har hengt opp til nå er ett på hver sin side av speilet og to ved siden av lampa som etterhvert blir ved siden av dusjen.

Dette henger til venstre for speilet, og er ett av mine favorittbilder. Det ble tatt på stranda nedenfor huset vi leide i Ebeltoft, Danmark sommeren 2009. Vi fikk mange fantastisk fine dager på stranda, og bildet rommer mange fine minner.

Dette bildet henger til høyre for speilet, og det er tatt i Kemer, Tyrkia i 2007.  

Disse to bildene henger på den andre veggen (på det øverste bildet på denne siden ser dere i speilet hvor det henger). Det øverste bildet er også tatt i Danmark sist sommer. Det som er litt morsomt med dette bildet, er at denne dagen var vi også på stranda og koste oss. Etterhvert begynte det å skye til, så vi bestemte oss for å gå tilbake til huset. Plutselig kom det tordenvær og disse lave skyene i rare formasjoner i full fart. Vi pakket sakene i full fart og nærmest løp "hjem". Vi rakk nesten å komme helt frem før det begynte å hølje ned.

Det nederste bildet er tatt i Camyuva, Tyrkia høsten 2008. Det er et sandslott som bonussønnen min har lagd.

Jeg er uansett veldig fornøyd med hvordan bildene ble på badet mitt. Etterhvert skal det inn enda mer stæsj.

4 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefint! :-D

Ankestin sa...

Tusen takk! Ble som sagt kjempefornøyd!!

Karen Marie sa...

Færr et fint speil!? KJøpt d henn? :p

Ankestin sa...

Glad you like it! Mener det ble kjøpt på bohus. Har et på toalettet i hovedetasjen som er nesten identisk, og det ble kjøpt på skeidar.