23 desember 2009

Lille julaften :-)

Nå har julefreden senket seg i hjemmet. Ungene ser på "Jul i Svingen", mens mamma og pappa nyter stillheten :-). Må innrømme at vi ser på årets julekalender vi også.... :-P

I dag har jeg heldigvis hatt fri, så jeg har fått gjort unna siste rest av husvask før jula setter inn :-). Hadde fortsatt litt vasking igjen, og jeg måtte sette sammen pepperkakehuset. Det er egentlig rart med det, men hvert år blir jeg like irritert over at delene i esken er knekt.... Egentlig ikke så rart med tanke på behandlingen disse eskene får fra de er ferdig pakket, og til de blir åpnet her hjemme hos meg. Kanskje produsenten burde hatt en bedre måte å pakke dem på?? Uansett så ble huset "limt" og etter middag ble det pyntet.

Vi har også pyntet juletreet. Ungene var veldig flinke, og det gikk faktisk roligere for seg enn jeg hadde fryktet. Jeg synes treet ble kjempefint! Det meste av pynten er slik som ungene har laget i barnehagen. Det gir et personlig preg synes jeg.

Dersom jeg ikke blogger i morgen, så vil jeg bare si;

God jul

Ingen kommentarer: