04 april 2011

Ikke helt vellykket....

I et tidligere innlegg skrev jeg om prinsessemuffins som jeg hadde lagd til minstejenta mi sin 4 års dag. Bare 5 dager etter fylte gutten min 5 år , og da skulle jeg lage muffins som passet til gutter.

Planen var å ha blå frosting, men i mangel på blå farge bestemte jeg meg for å bruke svart farge. For å få frostingen noenlunde svart måtte jeg bruke mye farge. Det var tydeligvis ikke helt vellykket, for etter at begeistringen for svarte muffins hadde lagt seg, fikk jeg høre at muffinsene smakte saltvann.....
Ja,ja, de så da stilige ut.....:-P

Oppå frostingen har jeg brukt fire forskjellige typer strøssel.
 Smart med slike bokser, men jeg skulle ønske fargene kanskje var litt "freshere".
 Som sagt; ikke helt fornøyd med disse, men det går vel (forhåpentligvis) bedre neste gang.

2 kommentarer:

Unknown sa...

heia!
Naar du farger krem eller kakedeig svart begynner du med brun, setter saa bittelitt svart í.

Ankestin sa...

Det tenkte jeg ikke på:-) Tusen takk for tipset:-D