02 juli 2011

En kopp ren nytelse

På mandag bestemte jeg meg for at jeg skulle investere i en kaffemaskin. Nå var jeg nemlig lei av at mye av kaffen som har blitt laget her hjemme ikke har blitt drukket men tømt i vasken. Da må vel en kaffemaskin som lager èn kopp i gangen være suveren å ha.

Etter å ha sett litt på nettet, dro jeg til butikken for å kjøpe. Der viste det seg at den maskina jeg hadde sett på nettet kostet 400 kr mer i butikken enn i nettbutikken. Men jeg fikk den til den prisen dersom jeg brukte såkalt "collect at store".

Litt småirritert dro jeg hjem igjen, og sjekket litt mer på nett. Da bestemte jeg meg for en annen maskin enn den jeg opprinnelig hadde sett på. Den måtte i tilfelle bestilles på nett og sendes i posten. Likevel sparte jeg meg 300 kr......

Og i går kom endelig maskinen!

Den er av typen Nescafè Dolce Gusto Piccolo. Den tar liten plass på benken, og den er lett å rengjøre og bruke.

I tillegg kjøpte jeg tre pakker med kaffekapsler (lite vits i å ha en maskin hvis man ikke har kaffen som hører til....), og en holder som skal stå på benken ved siden av maskina.

Da jeg pakket ut maskina viste det seg også at jeg hadde fått med 6 kapsler på kjøpet. Positiv overraskelse:-)


 Siden jeg kom sent hjem fra jobb i går ble ikke maskina tatt i bruk før i dag. Da ble det en kopp Cafè au Lait. En kopp med ren nytelse:-D

Ingen kommentarer: