08 juli 2012

Endelig dusj på badet i kjelleren

Nå har vi endelig fått ordna dusj på badet i kjelleren!

Det gjenstår fortsatt litt før dusjen kan tas i bruk, men nå er iallefall veggene vanntette og dørene er på plass. Nå gjenstår det å kjøpe slange, dusjhode og oppheng. Planen er å få det på plass i løpet av uka.

Jeg har valgt å ha foldedører på dusjen for å spare plass.

Her har jeg også vaskemaskina, og dermed har jeg behov for plass til å sette tørkestativ her.



Jeg mangler også litt diverse utstyr som håndkleholder og knagger til badet. Hadde tenkt å kjøpe på en dansk nettside hvor jeg også kjøpte toalettrullholderen. Dessverre ble jeg for sen, og dermed er det ikke mulig å få tak i den riktige fargen.... Så dersom noen vet hvor jeg kan få tak i tilsvarende, så gi meg et hint!

Ingen kommentarer: