12 november 2006

Farsdag



I dag har vi feiret farsdag i heimen. Jeg hadde lurt gubben godt med at det ikke ble gave i år, og han trodde på meg. Helt til go`jenta fredag ettermiddag kom med gaven som vi hadde gjemt og spurte om pappa skulle få den nå..... Da skjønte han jo at det ble gave i år også....


Her har hun levert gaven, og er like spent som pappan på hva som er inni....


Så får pappa en god nuss på kinnet!Etter middag gikk vi til svigers hvor det ble kaffe, farsdagskake og vafler (det var jeg som stekte vaflene, da.... Det var ikke svigers som stilte med alt...).

4 kommentarer:

TM sa...

Hva var det inni da? ;-)

Ankestin sa...

Nysgjerrig nå???? Det var ikke så spennende, egentlig... Grunnet tom bankkonto ble det en liten handduk som jeg hadde kjøpt for en stund siden hvor det stod "Verdens Beste Pappa" og et blått hjerte. Hadde dere kjøpt noe spennende til pappan i huset da?

TM sa...

krmt... glemte hele greia jeg! Ikke noen stor dag hos oss altså! ;-)

Ankestin sa...

Morsdagen er vel viktigere....:) Ikke så stor dag her heller, men ungene synes bestandig det er spennende med pakker da... Så vi lager god frokost og gir en liten gave.