09 november 2006

Jeg tar utfordringen!!

Etter at søstra mi la ut et lekkert bilde av seg selv fra 80-tallet og utfordret oss andre til å gjøre det samme, tenkte jeg at det skal jeg jaggu gjøre!! Men siden jeg så vidt fikk med meg 70-tallet og var veldig ung gjennom hele 80-tallet, har jeg ingen lekre bilder av meg selv fra den epoken. Fant i steden et bilde fra 1993 hvor jeg har pynta meg for å gå på disco. Høy pannelugg med én boks hårspray, rysjete bluse, kort skjørt og høye støvletter..... Håret er også nystripet. Permanent var ut!!! Dette er bare lekkert!!

5 kommentarer:

TM sa...

Du glemte å nevne solariumsfargen (eller er det krem?!). Stilig! Kuult at noen følger oppfordringen... Jeg synes forøvrig at du ligner en del på fjortisbærtene som går rundt i byen nå. Det er veldig in med høy, tupert lugg om dagen.

Mye av det som var in på begynnelsen av nittitallet var også veldig åttitalls!!

Ankestin sa...

Tror det var en fin blanding av solarium og oppdagelsen av brunkrem. Du vet at jeg var bestevenninne med T på den tida, og de hadde solarium hjemme.... Den og stesøstra hennes som var frisør, ble flittig brukt!

Har sett at mye av det som var for 10-15 år siden er tilbake ja. Mon tro hvilken mote som kommer tilbake når jenta mi blir fjortis....

Anonym sa...

Been there, done that to :) Synes du var fin jeg Ankestin!

Stine

Ankestin sa...

He, he.... Har sett noen bilder fra bygdefester på 90-tallet ja!!! Ligger noen på loftet tror jeg... Gubben syntes dette var vittig at vi "blottlegger" oss slik, så jeg skulle få lov til å legge ut 80-talls bilde av ham også. Så jeg må låne allbum av svigermor. Det bildet jeg allerede har er av ham og søstera, og jeg vet ikke hvor poppis det er å legge ut bilde av henne....

Unknown sa...

Hei. Jeg skriver en avhandling om mpote på 80- og 90-tallet, og lurer på om jeg kunne få bruke bidlet du har lagt ut i dette innlegget. Jeg lover selvsagt å kreditere deg. :) Kanskje enda bedre... om du har og jeg kan få låne et bilde som viser hva du hadde på deg den kvelden. Mvh FrøkenSørensen