20 desember 2006

Nå er vi i Bergen!

På mandag reiste jeg og mine to små til Bergen for å feire jul sammen med mamma, stefar og lillebror. Gubben må jobbe til og med fredag, så da bestemte jeg meg for å kjøre nedover allerede på mandag. Og det ble litt av en tur!! Ungene var heldigvis snille, men været og føret var helt forferdelig. Det snødde "klabbesnø" det meste av veien, og det var sørpete nesten over alt. Møtte noen brøytebiler, men jeg tror ikke det var noen som brøytet den veien jeg skulle... Ble ganske sliten etterhvert, men det gikk bra og vi kom fram hit i 17-tida. Da hadde vi vært på farten siden 07.15..... Det ble en lang tur.

Etter at vi kom ned hit har det selvsagt regnet tett.... Men vi har tatt oss en tur på spar kjøp og på toys r us. Det var en butikk go`jenta likte!! Hun ville ha alt!!! Både bilbaner, store elektriske biler og ikke minst gitarer og keyboard... Ikke spesielt egnet hverken for mammas lommebok eller plass i bilen. :) Klarte å få henne med ut derfra med kun en malebok og et maleskrin i handlevogna!! Det hadde jeg nesten ikke trodd!

Ellers fordriver vi tiden med å "nabbe" og å leke oss på gulvet. Har masse kvalitetstid sammen med mine små, men venter med glede på at gubben min og storesøstra mi med familie skal komme på fredag.

1 kommentar:

TM sa...

Jeg er bare glad dere kom helskinnet frem jeg.... ;-)