11 februar 2007

En travel helg

I helga har det vært full fart med bursdager og morsdag. I går var vi på Eide i bursdag hos bestemora mi, og i dag har vi vært i Molde hos mormora til mannen min. Hun hadde bursdag på torsdag, så det ble feiret på etterskudd. Som kjent var det jo også morsdag i dag, så jeg fikk ligge litt lengre. Mannen min stod opp med minstemann da han våknet kl 7, og kl 8 kom han og vekte jenta vår for at hun skulle være med å lage frokost til meg. Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne ligge til frokosten var ferdig. Klokka gikk og jeg fikk ikke sove igjen, men jeg skal innrømme at det var godt å ligge!! Det var bare det at jeg ble så innmari nødt på do etterhvert, og til slutt måtte jeg bare tusle meg på do. I mellomtida hadde mannen min sendt de to eldste opp på rommet for å vekke meg! Så da jeg kom dit gikk de to rundt der oppe og spekulerte på hvor i all verden jeg kunne ha gjort av meg!!
Etter at vi hadde spist middag i dag, dro vi som sagt til mormora til mannen min. Vi hadde med oss kake, og på den hadde vi plassert et "stjerneskudd". Det var faktisk ganske fint og se på, og bursdagsbarnet var imponert!
Her er bursdagsbarnet sammen med lillegutt. Han syntes det var morsomt å leke med smykket til oldemor.
Men se her er eldstemann, mannen min og jenta vår også.... :-)

Ingen kommentarer: