18 februar 2007

Tenk så deilig dette hadde vært!!!

Inne på sidene til Libero fant jeg dette;

Gratulerer!Nå har du kommet hjem fra sykehuset sammen med et helt nytt menneske. Du skal bare ta i mot besøk fra gjester som har med seg lunsj, middag eller kaker til kaffen. Dessuten skal gjestene dine dekke bordet og vaske opp (og gjerne ta en omgang med støvsugeren samtidig!).Ta vare på deg selv. Ta dagen som den kommer, sov når du har mulighet til det og nyt. Nå begynner det nye livet.

Tenk om livet hadde vært så deilig!! Mine utsikter til dagene etter fødselen er at jeg må gjøre det meste selv av både middagslaging og rydding, og jeg har ei på 5 år og en på 1 år som slåss om oppmerksomheten og har lydnivå deretter....

Forresten; er det noen som har tenkt og komme og gjøre dette for meg???? Tar imot all god hjelp!!! :-)

2 kommentarer:

TM sa...

Ha ha... tror ikke det er så mange som kjenner seg igjen i akkurat det der da men! Men jeg skulle nok hjulpet deg litt, dersom vi hadde bodd litt nærmere.

Ankestin sa...

Godt å vite det!! :D Lurer litt på hvor mange år (eller tiår...) tilbake i tid dette stammer fra!! Hvis det i det hele tatt noen gang har vært slik.....