11 mai 2007

I`m back!!

Det tok bare (?) 14 dager fra vi mistet internett forbindelsen vår og til den endelig var tilbake. På den tida har vi ringt og klaget to ganger, hvor den første gangen var allerede den dagen vi oppdaget at vi var "nettløs", men likevel tok det så lang tid. Må innrømme at det er deilig å kunne bruke dataen til noe "fornuftig" igjen.... Har fått ordnet fotobøkene som jeg har ligget laaangt etter med da....Mye har skjedd siden sist jeg fikk blogge skikkelig. Vi har vært og tatt bilder av lillegutt hos Åndalsnes Foto. Han koste seg skikkelig (som dere ser på bildet over...), og vi fikk fantastisk gode bilder. Det blir vanskelig å velge hvilket som skal forstørres.
Vi har også vært på 6 ukers kontroll med lillejenta. Da vi var der var hun 7,5 uke, og hun hadde blitt ca 6,4 kg og 59 cm!! Ikke rart klærne i 56 begynner å bli veldig små...
Jeg må også sende en hilsen til min kjære svoger J-E om har bursdag i dag. Har sendt hilsen tidligere i dag da men.... Gratulerer!!! I dag har også kjæresten til pappan min bursdag, så gratulerer til henne også!!
Det er nok enda mere som har skjedd de siste 14 dagene, men akkurat nå er det helt tomt... Er vel bare overlykkelig over å være på nett igjen...

3 kommentarer:

TM sa...

Kjempe artig det bilde av gogutten! De er så flinke på Åndalsnes foto! :-)

TM sa...

Godt å ha deg tilbake forresten! ;-)

Ankestin sa...

Thank u!!

Blir bestandig fornøyd med bildene vi tar når vi benytter Åndalsnes Foto. Dessuten får vi så mange for pengene!!! Betalte 1000 kr nå, og da fikk vi ca 50 bilder... :)