17 februar 2009

Noen som kan hjelpe meg??

For en stund siden kom jeg og tanta mi på Eide på snakk om klesvask og diverse vaskemidler ol. Jeg sa at jeg savnet å ha god lukt på klærne når de er nyvasket, etter at jeg måtte kutte ut skyllemiddel med parfyme og gå over til nøytrale vaskemidler. Dette måtte jeg gjøre siden mine to minste barn har ømfintlig hud. Da snakket tante om at hun hadde fått noen "filter" eller liknende som hun la inn i tørketrommelen. Disse mykgjorde klærne og ga dem god lukt. Hun hadde fått dem fra USA, og jeg har siden den gang prøvd å finne noe tilsvarende i norske butikker. Prøvde også å lete på nettet, men siden jeg ikke aner hva dette produktet kan hete, så var det uten hell. Er det noen av dere som skjønner hva jeg snakker om og som evt vet hvor jeg kan kjøpe dette???

6 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Jeg har også hørt om en slags type "ark" som man kan legge i tørketrommelen. Tror det har vært i norske butikker tidligere, men vet ikke om det er noen som har det nå.

Ankestin sa...

Da får jeg vel bare lete videre.... Synes klærne virker "renere" ut når det lukter godt av dem.... Men man kan jo ikke la ungene klø seg til blods for det heller....

Karen Marie sa...

mh... e d ikkje ho lengre nord du mæna på da? ho som he vårre over sjynå nåkken gånge? :P

Ankestin sa...

Kanskje det var henne....???? Trodde det var med mora di jeg....

Ankestin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anette {foreldremanualen} sa...

Det ligger en utfordring til deg inne hos oss... ;-)