03 februar 2009

Bloggtørke.....

Nå er det ei god stund siden sist jeg blogget..... Har ikke glemt bloggene mine, men jeg har vært oppslukt av en annen hobby;Nå holder jeg nemlig på å brodere en adventskalender til min minste frøken. De to eldste har allerede en hver, så da må jo selvsagt lillejenta få en også. Og så er jo jeg slik at når jeg først begynner med et broderi så er jeg helt hekta, og hver ledige stund går med.... Så på 14 dager (og da blir det kun om kveldene etter at ungene har lagt seg at jeg får sette meg ned...), så har jeg kommet ca halvveis. Det sier kanskje litt.....

Men det er altså litt av årsaken til at bloggen har blitt "glemt".....


2 kommentarer:

S10ne sa...

Så flink du er da! Broderte mye før jeg også, men nå er det mange år siden sist gitt.

Ankestin sa...

Det er det eneste håndarbeidet jeg kan..... :-) skulle egentlig ønske jeg kunne å strikke slik at jeg kunne strikke ullbukser og slik til ungene, men jeg klarte aldri å lære meg det.... Mener selv det er fordi jeg er keivhendt, men egentlig er jeg vel bare for klønete..... ungene blir vel voksne før jeg evt klarer noe slikt...hi,hi...