25 januar 2009

Årets leserbilde

I vår lokalavis, Romsdals Budstikke, sin nettutgave har de hver måned kåring av månedens leserbilde. Så etter at året er omme, inviteres leserne til å stemme på hva som er årets bilde. Jeg har ikke sendt inn bilde selv her, men på vinnerbildet fra august er en av hovedpersonene min onkels kamerat. Derfor har vi nå bestemt oss for at vi skal få folk til å stemme på nettopp dette bildet. Foreløpig leder dette bildet stort, men vi ber også DEG om å avgi din stemme. Det kan du gjøre her.

10 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Men hvilken av de er det du vil vi skal stemme på? :-)

Karen Marie sa...

augustbildet vel! Tante Reidun på tur!!! :D

Ankestin sa...

Jeg skrev vel augustbildet??? Det er det jeg mener i allefall!! Regner med at du har stemt, Karen???

Karen Marie sa...

Du skrev augusbilde ja, og jeg har stemt!

Ankestin sa...

Var vel obligatorisk å stemme for deg... :-)

Anette {foreldremanualen} sa...

Det var faktisk det bildet jeg først klikket inn for å se i større format! Veldig morsomt! :-D

Men det var flere flotte bilder der!

Anette {foreldremanualen} sa...

Jeg stemte og det bildet leder ennå. Nr to er det bildet med den "sure" babyen mellom to damer. Herlig bilde det også! :-D

Anette {foreldremanualen} sa...

Nei forresten - oktober bildet leder! :-D

Ankestin sa...

Her må jeg inn og stemme skjønner jeg!!! Kan jo stemme så mange ganger man vil!!

Ankestin sa...

Bildet vi stemte på endte på 2. plass i kåringa.....