18 januar 2009

Endelig fikk jeg det gjort!!

I mange år har jeg gått og sagt at jeg skulle ha malt flisene på kjøkkenet. Jeg synes fargen er skikkelig stygg, og dessuten sluker den alt lyset på kjøkkenet. Da lampen over vasken ble ødelagt før jul, bestemte jeg meg at "nå er det nok"!! Så på lørdag bars det avsted på maleforretningen for å kjøpe grunning og maling. I morges satte jeg i gang. Ett strøk med grunning og to strøk med maling var alt som skulle til for en lysere hverdag på kjøkkenet mitt. Det gjenstår fortsatt endel oppussing før jeg er fornøyd, men jeg må nok bare ta en ting av gangen. Her er i allefall resultatet!Før
Etter


2 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Det ble utrolig mye bedre - bra jobba! :-) Hva blir det neste? Har du tenkt å male frontene på skapene også?

Ankestin sa...

Skapdørene skal tas ja. Ble gjort litt dårlig arbeid sist, så jeg må ta dem litt mer nøye neste gang. Tror malingen jeg brukte ble feil, for nå den begynt å flasse av. Planen er å ta alle veggene på kjøkkenet også, men det er jo mye mer arbeid. Vi får se hva arbeidslysten sier etterhvert (og ikke minst lommeboka...).