03 januar 2009

Sommerferie 2009

Som tidligere skrevet, så har vi nå bestilt oss feriehus i Ebeltoft i Danmark til sommeren. I går kveld satte vi oss ned og bestilte fergebilletter fra Larvik til Hirtshals med Color Line. Båten tar bare 3t 45min, og vi har bestilt oss bord og frokostbuffet i den ene restauranten ombord. Da har vi bordet under hele overfarten, og vi kan spise hele turen hvis vi vil.... :-) Vi skal ta båten allerede kl 08.00 om morgenen, så vi skal kjøre hele natta nedover. Det må bli slik siden jeg må på jobb på fredag. Mannen min skal ha fri i hele juli, så han får ordne det som skal ordnes før avreise.

Så nå når også fergebilletten nedover er bestilt gleder vi oss enda litt mer! Hjemturen har vi tenkt å ta via Sverige. Etter hva jeg kan se ut fra kartene jeg har sett på, så går det ferge fra Ebeltoft og til Sjælland, så da skal det ikke bli så veldig lang biltur før vi kommer til Storebælt-broen. Må etterhvert finne en plass vi vil overnatte, enten i Sverige eller i Norge. Må sjekk litt hotellpriser. Så her kommer det nok flere ferieoppdateringer tenker jeg :-)!

Ingen kommentarer: