03 februar 2009

Ny dusj på "gammelt" bad!

Da vi ordnet badet i kjelleren kjøpte vi selvsagt ny dusj også. Men så viste jo den seg å være for høy..... Heldigvis så fikk vi bruk for dusjen likevel. På badet oppe stod det nemlig et dusjkabinett som jeg synes er skikkelig stygt og som jeg ikke liker i det hele tatt, men som var en nødløsning da vi fikk lekkasje etter å ha dusjet rett på gulvet med kun dusjvegger..... Og her var det da muligheter til å få byttet ut det stygge kabinettet!! Endelig!!! Så på søndag satte mannen min i gang, og vi fikk inn den nye dusjen. Det var endel arbeid med montering, men nå e den altså på plass. I tillegg har vi tatt stellekommoden ut fra badet for å få større plass. Den er ikke riktig så mye i bruk lengre, men det er litt for tidlig å ta den helt bort. Med to bleieunger er det vel optimistisk....

Badet ble i hvertfall veldig bra nå, så da er jeg fornøyd!!



4 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

speil inne i dusjen?

Ankestin sa...

Jepp..... Vitsen?? Aner ikke.... Jeg digger ikke meg selv så mye at jeg ser det store behovet.... Digital radio hadde jeg heller hatt behov for :-D

S10ne sa...

Ble kjempefint!

Ankestin sa...

Takk for det!! Ble veldig fornøyd selv også :-D