15 mars 2009

Helgepynting

Jeg liker å pynte til helga, og gjøre litt ekstra for at vi skal ha det koselig. Men det er ikke alltid like lett med små barn i hus. Spesielt vanskelig er det å ha duk på salongbordet (løping rundt det med det resultatet at duken blir dratt av.....+ det som måtte stå der av pynt....), og pynt i vinduskarmene mine som er veldig lave. Men jeg har nå bestemt meg for å sette frem litt etter litt, og se hvordan det går. De to minste er jo 2 og 3 år, så det burde jo begynne å gå bra. Så på lørdag var jeg på Plantasjen og kjøpte meg en bukett med tulipaner og en Hawaii-rose. Har fått litt dilla på rosa og hvit i det siste, så det ble rosa blomster. Satte også frem noen nye bilder av ungene i vinduskarmen. Det ble veldig fint, men var også veldig spennende ei lita stund for småtrolla mine.... Etterhvert gikk interessen for pynten min over, og jeg kunne konstatere at jeg kan trygt begynne å pynte hjemmet mitt litt mer igjen!!! Jippi!!!

Ingen kommentarer: