29 mars 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av Karen Marie til å skrive 6 fine ting om meg selv..... Det er jaggu ikke enkelt, men jeg får prøve. Så skal jeg legge ut et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med, før jeg avslutter med å sende utfordringen videre til 6 andre....





1. Jeg har fine øyne





2. Jeg er ærlig





3. Jeg har fine tenner





4. Jeg er trofast mot mine venner





5. Jeg er til å stole på





6. Jeg lager god mat (noe vekta er et tydelig bevis på...)





Jeg utfordrer disse til å også skrive noe fint om seg selv;





Irene


Foreldremanualen


S10ne


Marita





Ble bare 4 dette, men det er vel tilgivelig???

Til slutt skulle jeg legge med et bilde av meg selv. Det er helt nytt faktisk....


7 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann!
Utfordringen mottatt - men vi må nok tenke litt på den, den er ganske vanskelig! ;-)

Håper du legger igjen en kommentar slik at du kan være med i trekningen om sirkusbilletter (...og lager innlegg om det). Billettene kan brukes over hele Norge, og vi gir bort fem stk til hver vinner! :-)

Ankestin sa...

Måtte tenke litt før jeg skrev jeg også. Er dessuten veldig usikker på om jeg egentlig er fornøyd med det jeg skrev, men skitt au....

Oppfordringen mottatt, og skal tas til etterfølgelse :-).

Karen Marie sa...

Fint bilde tå d da ;)

Ankestin sa...

Takk for det :-) Ble faktisk tatt på lørdag. Var uthvilt etter å ha fått 7 timers sammenhengende søvn....

S10ne sa...

Så fint bilde av deg Ankestin!!!!

Tar utfordringen, men synes den var vanskelig så jeg må tenke litt på den.....

Ha ei fantastisk fin uke!
Klem

S10ne sa...

Innom bare for å ønske deg og dine en fantastisk fin påske! Kos dåkker!!!!
Klem

Ankestin sa...

Tusen takk for det!! God påske til deg og dine også!!