08 mars 2009

Mer sommerferie 2009

Tenkte bare jeg skulle fortelle at vi nå har booket oss overnatting til hjemturen fra Danmark i sommerferien. Mannen min ordnet med rom til oss på Quality Hotel & resort Sarpsborg da han var der i forrige uke på samling i forbindelse med jobben. Her har de stort badeland og lekeland med minigolfbane. Derfor blir vi der i 2 netter slik at ungene kan få boltre seg litt ekstra. Det er jo ikke gjennomførbart å skulle overnatte på et slik hotell uten at ungene får i badelandet og på lekelandet. Vi kan ikke prøve å late som ingenting heller siden de to eldste kan å lese. Dessuten tror jeg ungene har en egen evne til å "lukte" at det er noe mer enn bare hotell når vi er på slike steder.....

2 kommentarer:

Karen Marie sa...

D hotelle har i vårre på! :) Badelande e grett nok, trur ikkje dem små bli lei me d første, e jo sklie der! :p

Ankestin sa...

Godt å høre!! :-)

Glad i sklier jeg også, så jeg regner med det blir noen turer sammen med ungene..... Blir kjekt det!!!