06 juni 2009

Billig shopping; I love it!!

Som tidligere skrevet, så fikk jeg shoppet litt da jeg var i Praha forrige helg. De to jentene mine ble så utrolig fornøyde med skoene vi kjøpte til dem at alle i bhg og på sfo har fått grundig fortalt at disse skoene er kjøpt i Praha. Minstejenta gikk med skoene på seg inne hele tirsdagen. Det var baare såvidt de fikk ha på henne støvler da de skulle ut i regnet :-).
De sorte skoene er eldstejenta sine. Det er Hannah Montana sko. Var litt usikker på om hun kom til å like dem, men hun liker dem kjempegodt! Hun synes det er velidig stas at det ikke er noen andre på skolen som har likedane (håper jeg da....)

Dette er skoene jeg kjøpte til minstejenta mi. Det var egentlig venninna mi som fant dem og ville kjøpe til jenta si, men de hadde ikke str hennes. Men de hadde størrelsen til min lille frøken!! Så da ble det ett par sko som ble kjøpt, og ikke to.



4 kommentarer:

Linn sa...

Wow, så utrolig skjønne sko! Hvor har du kjøpt dem ?

Ankestin sa...

På en kjempestor skobutikk i Praha. Den het Bata og gikk over 6 etasjer! Himmelrike!!

Linda S sa...

Hannah Montana skoa var kjempefine :) Kjøpte nokre til jenta mi også for ei stund sidan- dei var kvite og kjempefine (på spar kjøp)- og jenta mi blei veldig glad for dei. For ei lita stund sidan bestillte eg Hannah Montana crocs til ho (har bilde av dei i bloggen min)- og dei skal ho få til bursdagen sin neste måned). Eg er jo nesten blitt litt bitt av denne basillen eg òg... sidan eg liker ting som med populære barnefigurer på.

Ankestin sa...

Regner med at jenta di blir kjempeglad da! Disse falt veldig i smak. Vi er veldig antirosa for tiden, så da måtte vi finne noe i andre farger. Ble veldig godt mottatt selv om Hannah Montana ikke er favoritten her i huset.