10 juni 2009

Litt nytt og meget nyttig

Jeg har enda ikke blitt helt ferdig med badet mitt i kjelleren når det gjelder interiøret. Men det blir etterhvert :-). Så lenge det kan brukes så spiller det ingen rolle om det er bilder på veggene eller ei.....

Men det er en ting jeg har menglet der nede som jeg egentlig har savnet også; nemlig en toalettrullholder. Slik som toalettet er plassert så kan jeg ikke ha dopapiret hengende på veggen (vaskemaskina til venstre og dusj til høyre...). Så da var det bare å lete etter en som kan stå på gulvet. Har sett på flere, men har ikke hatt lyst på noen av dem egentlig. Så en kveld satt jeg og surfet inne på Aura4Laura. Der har de mye fint, og jeg kom over akkurat en slik jeg ville ha!! Og i går kom endelig pakken!! Den passet veldig fint inn, så nå må jeg lete etter ny søppelbøtte som står i stil. Den jeg har er sort med sølvfarget lokk (som dessuten er nedtrykt etter at eldstejenta mi har brukt den som krakk...).


Ingen kommentarer: