15 juni 2009

Nytt skap på badet

Nå har jeg endelig fått kjøpt meg skap til å ha på badet oppe!! Vi har jo selvsagt skap under vasken pluss et høyskap ved siden av, men det har vært litt lite oppbevaringsplass. Det trengs en god del kluter og store og små handduker når familien er såpass stor..... Jeg måtte dermed bare sette ting der det var et lite åpenrom, og dermed var det bestandig rotete på badet. Men nå er endelig skapet på plass! Jeg så dette skapet allerede før påske, men da jeg skulle kjøpe det fikk jeg beskjed om at de var utsolgt og at leverandøren hadde gått konkurs. Men nå kom det en reklameavis fra Skeidar og der var skapet igjen. I tillegg så var det nedsatt med 150 kroner! Ikke så mye kanskje, men nok til at jeg jubler... :-P

Men når man kjøper seg nytt skap, så må man jo ha ny pynt også.... Så da dro jeg på kid og kjøpte noen fine bokser jeg hadde sett der tidligere. Det ble én stor til hårbørster, balsamspray osv, og to små til hårstrikkene og hårklemmene til minstejenta mi. I tillegg ble det ny blomsterpotte til planten min i vinduet. Blomsterpotten kjøpte jeg på Plantasjen. Det er ikke samme serie som den på Kid, men den såpass lik at de godt kan settes sammen.

Skittentøysdunken min har jeg planer om å male hvit etterhvert. Må bare kjøpe maling først.... Synes badet ble seende mye større ut enn det var. Bare så synd at det ikke vises på bildene, for badet er ikke så lite som det ser ut til her.....


Ingen kommentarer: