14 mars 2010

3 årsdag og 4 årsdag!

Som jeg skrev i går så hadde vi 4 årsdag her hjemme. Men i tillegg til lillegutten min som fyller 4 år, så har vi ei lita taus som fyller 3 år. Det er nemlig bare 360 dager mellom mine to minste sukkerklumper. Vi syntes at det var litt i tidligste laget å feire 3 årsdag med barneselskap, så det ble heller en felles familiebursdag for de to i dag. Så da måtte jeg til pers og bake en kake i dag også.
Jeg skulle for første gang lage kake med sukkermasse og kakebilde..... Kaken ble fin å se på, og ungene var nesten like spente som de var på sjørøverskuta fra lørdag.
De to bursdagsbarna venter spent på kaken :-)

Neste gang jeg skal prøve meg på å lage slik kake må jeg nok endre bunnen og fyllet. Jeg hadde kjøpt (nærmest i panikk for jeg hadde allerede en fullbooket helg....) en ferdig kakebunn på butikken. Den var delt i tre, så mellom lagene hadde jeg på kakefyll med vaniljesmak og sjokoladebiter. Ble ikke helt fornøyd med den kaken, så gode forlslag til kakebunn og fyll mottas med takk!! Neste gang jeg skal bake kake med slik bilde blir i midten av april.

Ingen kommentarer: