25 juli 2010

Fisketur :-)

Den siste tiden har vi snakket om at vi skulle ta med de to eldste barna på fisketur. Planen var da å kjøre til Atlanterhavsveien og fiske fra den ene brua der, men ettersom vi måtte legge de to minste først, fant vi ut at det ble litt for langt å kjøre. Vi bestemte oss derfor for å heller ta en tur til den ene småbåthavna i bygda.
Mannen min hjalp jenta mi med fiskestanga, mens eldstemann klarte seg fint selv. Dermed tok jeg med meg kameraet og knipset litt bilder.
Det så ut til å gå mot en kveld uten fangst, men like før vi skulle gå fikk eldstemann en lyr. Mens mannen min sløyet fisken prøvde gutten enda litt til, uten hell. Dermed lå det an til å bli bare én fisk til katten vår, helt til mannen min mistet den i sjøen mens han vasket bort blodet.......

Ingen kommentarer: