05 juli 2010

Ut på tur :-)

På søndag ble det overskyet vær men gode temperaturer. Så vi bestemte oss for at vi skulle ta enda en Stikk-Ut post. Med håp om at skyene etterhvert skulle forsvinne, valgte vi å ta en kort tur. Dette er en tur jeg har tatt 4 ganger før i år, for det er en tur som er kjempefint å ta for å trimme når man ikke har så veldig mye tid. Jeg har tatt turen når jeg har vært tidlig ferdig på jobb og ser at jeg rekker det før jeg må hente ungene på sfo og i bhg. Når jeg går alene bruker jeg ca 25 minutter hjemmefra (og da går jeg ganske fort!) og frem til Hundetjønna. I dag brukte vi selvsagt litt mer tid, men med tanke på hvor små ungene egentlig er synes jeg at ca 40 minutter er helt greit.

Når jeg går alene har jeg ikke med meg drikke, og jeg registrerer meg bare med koden til Stikk-Ut og skriver meg inn i boka. Når vi er på tur med ungene må vi selvsagt ha en liten ting på lur i sekken, og denne gangen bestod turmaten av vann og tom & jerry kjeks :-)

Mye å se på ute i naturen :-)

En fin dag og en fin tur. Tror nesten ikke det kan bli bedre:-)

Ingen kommentarer: