07 juni 2011

Jeg har investert i symaskin:-)

Jeg har kjøpt meg symaskin:-)

Så nå slipper jeg å låne av svigermor eller venninna mi. Det er ikke sikkert det blir så "avansert" bruk på den, men jeg har tenkt at det kan da iallefall være greit å ha mulighet til å sy duker og å legge opp gardiner. Så får vi se om det kanskje kan bli litt mer avansert bruk på den etterhvert:-)

Symaskina måtte selvfølgelig testes ganske kjapt, så da fant jeg frem to pynteputer som ikke lengre var i bruk og litt stoff som var til overs etter at jeg sydde nye gardiner til soverommet til eldstejenta mi da vi var i Bergen.

Så da ble det to nye puter til henne, og hun ble kjempefornøyd. Hun liker godt å ha masse puter til pynt på senga si når hun har sengeteppet liggende på. Da blir det behagelig å sitte/ligge der å se på film:-)

Ingen kommentarer: