02 januar 2007

Mitt utdrikningslag....

Ja, det er ei god stund siden, men jeg hadde ikke blitt blogger enda da dette skjedde tidlig i august!! Derfor tar jeg og poster noen bilder nå.
Første post på programmet denne dagen, var middag på restaurant Milano i Molde.
Må si det var synd at ikke flere kunne bli med, for det var veldig koselig. Vi var bare 6 stk! To av de frammøtte kunne dessverre ikke bli med oss lengre enn middagen, men jeg er kjempeglad for at de tok seg tid til å bli med litt iallefall!

Etter middagen dro vi hjem til min kjære forlover. Der ble det gode drikker og etterhvert karaoke. Mange kommende stjerner denne kvelden!!

Deretter "bars det avgårde" til min opprinnelige hjemplass, Eide på Nordmøre, hvor det denne helga var countryfestival!!! Jeg var i utgangspunktet veldig skeptisk til å komme tilbake og møte gamle kjente, men etter hvert som blodet ble tynnet ut ble jeg mer og mer ivrig. Det endte opp med at jeg vel møtte 4 eller 5 stk som jeg fortsatt kjente igjen.....

Så gjør vi et tigersprang til den store dagen hvor denne figuren plutselig dukket opp! Han gav oss en skikkelig god latter!!

Ingen kommentarer: