13 januar 2007

Vittig kommentar!

Jeg har denne boken som jeg fikk til min konfirmasjon.
Her skal jeg selv skrive inn om min slekt, ganske langt tilbake i tid (tippoldeforeldre, tror jeg det er...). Bak i boka er det også plass til utklipp og bilder, så her samler jeg alle ting som står i avisa hvor noen av våre nermeste er med.

Men i alle tilfeller så hadde jeg satt inn dette bildet av min kjære far i slektstreet mitt. Da de to eldste ungene så i boka sammen med meg i dag spurte jeg dem hvem dette er. Da kom det kontant fra eldstemann, 6 år; "tippoldefar"!! Greit nok er dette et gammelt bilde, men det var slik pappa så ut da jeg var liten!! Får håpe han ikke blir for skuffet nå...

2 kommentarer:

TM sa...

Ha ha ha... den var god! :-D Den gutten er bare et oppkomme av gode kommentarer, kunne skrevet en bok om ham. Min favoritt er da han spurte meg "Var han inni magen din?" (peker på godgutten) "Ja" svarer jeg. "Hvordan fikk du han ut da? Brukte du hammer?!!!"

(du har jo hørt denne mange ganger før, men like morsom hver gang sprør du meg....)

Ankestin sa...

Synes han var fin den gangen han satt på gulvet (ca 2 1/2 år), og klødde seg skikkelig i rompa. Da spurte jeg; "Finner du noe?" HAn så på oss med et lurt blikk og svarte; "Ja, en banan!!". Holdt på å le oss skakk!!!

Vet du har hørt den før også....