17 januar 2007

Sommerferie 2007

Ja, det er vel kanskje litt tidlig enda, men vi har allerede bestilt oss ferietur til sommeren. Vi har bestemt oss for å reise 1 uke til Kolobrzeg, Polen sammen med min kjære søster og hennes familie. De skal ta fly nedover, mens vi skal kjøre bil og ferge. Vi skal ta ferge fra Ystad i Sverige med Unity Line. Er veldig spent på denne ferien. Det blir spennende å oppleve noe helt nytt. Uka skal tilbringes i et stort feriehus, det kan du se her. Vi har også planer om å prøve litt spabehandling. Det er visst et av de mest populære spastedene i Polen.... Vi gleder oss!!

4 kommentarer:

TM sa...

Synes det er litt vittig at ordføreren i Kolobrzeg (ja jeg kan skrive det stedsnavnet uten å sjekke stavinga nå....) heter Janusz! Det er liksom så typisk polsk! Ellers er det også litt komisk at det alltid må være en z et eller annet sted i stedsnavn osv.

Anonym sa...

Så spennende da! Absolutt ett annerledes ferievalg - men det blir sikkert KJEMPEBRA! Kunne tenkt meg til Polen en gang jeg også :)

Kjempefint hus!

Stine

Anonym sa...

Forresten - vår Tyrkiatur ble liksom litt lite spennende i forhold til deres tur :)

Stine

Ankestin sa...

Har lært meg å skrive Kolobrzeg utenat jeg også nå...men det tok litt tid!! Sliter med Swinoujscie (uten z faktisk, måtte sjekke før jeg skrev det...), hvor ferga skal legge til....

Ellers kan jeg jo fortelle det at vi har planer om en tur til Tyrkia til høsten sammen med min bestevenninne og familien. Da skal vi bo i leilighetene til mamma og stefar (sjekk Tyrkiasolen- bloggen).