03 mars 2007

God gammel årgang

I dag fant jeg ut at jeg skulle rydde i nattbordet mitt. Der fant jeg ei eske med diverse ting som jeg hadde samlet på for endel år siden, spesielt før jeg ble flink til å lime ting inn i slektsboka mi. Og i denne esken fant jeg blant annet disse to utklippene fra avisa. Dette er fra den gangen jeg var ung og håpefull fotballspiller på Eides minijentelag (8-10 år). Det er kanskje noen som kjenner meg igjen, men for dere som sliter med å se meg, så er det jeg som sitter helt til høyre i fremste rekke.
I høst feiret mamma og hennes mann 15 års bryllupsdag, og da lette jeg etter brudebilde av dem. Forøvrig uten hell. Men i dag fant jeg utklippet fra avisen, og da måtte jeg jo bare legge det ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må le Ankestin - se så lik du er A.P. på dette bildet da!!!!!!!!!!! Kjempevittig!

Så søt du var :)

Stine

Ankestin sa...

Det er noen som mener go`jenta er veldig lik pappan sin, men de har gjerne ikke sett barnebilder av meg...

Og, takk forresten.....