29 mars 2007

Hverdagen

Finværet vi hadde i helga har fortsatt utover denne uka, og det har vi prøvd å utnytte til det fulle. Tirsdagen gikk med til helsestasjonbesøk med de to minste, og da gikk hele den dagen. På onsdag skulle pappa og mannen min rydde ute og kjøre skrot til avfallsdeponiet i Årødalen, så da fant jeg ut at jeg skulle trille meg en lang tur. Da måtte vi finne fram tvillingvogna for første gang. Skal si det var uvant å trille den. Det var litt større og tyngre enn vanlige vogner..... Men jeg og venninna mi I, trillet til Jendem. Det er en tur på ca 2,5 km en vei. Foreløbig er det langt nok for meg. Kjenner at jeg trenger å trene meg opp litt etter fødselen. Da vi kom hjem fra trilleturen hadde pappa og mannen min kommet tilbake fra Årødalen også. De hadde fått tid til å henge opp dissen til minstemann. Han fikk disse for første gang, og det var kjempemorsomt! Han lo hele tiden! I dag bestemte vi oss for å ta oss en tur til Molde. Vi oppdaget emlig det at Økonomisko skulle åpne på Roseby i dag! Det har vi etterlyst lenge. Der fant vi joggesko til de to eldste for 49,- pr par. Helt greie sko til å leke ute i. Blir vel fort slitt, men til den prisen er det helt ok.... :) Vi har også vært og kjøpt gulvbelegg og tapet til vindfanget, så pappa skal hjelpe oss å pusse opp der på tirsdag. Det blir godt å bli ferdig med enda et rom.

1 kommentar:

S10ne sa...

Er en fin tur og gå til Jendem, 5 km er jo ganske langt det :) Deilig når vi har så fint vær ja, vi får bare nyte det nå når det er her - håper vi får like bra vær i helga også!

Kos dere :)