21 mars 2007

Og ellers så.....

I morges skremte go`jenta meg skikkelig. Jeg lå fortsatt i senga med lillejenta, mens mannen min var på badet med lillegutt og go`jenta var på stua og så på Disney Channel. Plutselig hørte jeg noen lyder på kjøkkenet og gikk ned for å sjekke. Da kom go`jenta ut i gangen og sa stolt at hun hadde skjært brødskiver til seg selv helt uten å skjære fingrene sine! Og det hadde hun jammen gjort! Hun hadde tatt stolen sin fra stua og faktisk skjært med den skarpe brødkniven!! Så nå må vi finne et annet sted enn brøfjøla å legge brødkniven!!!

Noe litt triveligere er at vi nå har bestilt oss flybilletter til Tyrkia i september. Det er ganske lenge til enda, men det er deilig å ha noe å se fram til. Dessuten måtte vi være tidlig ute for å få billige flybilletter. Fra 5.mai skal nemlig Norwegian begynne med ukentlige avganger fra Oslo til Antalya. Mamman og stefaren min har nemlig to leiligheter som de leier ut i Kemer ikke så langt unna Antaya. Vi skal ha 14 dager der nede sammen med et vennepar av oss. Det blir deilig!!

1 kommentar:

TM sa...

Uffda, det kunne fort gått ille ja! (kan tenke meg at de brødskivene ble lekre forresten....). Hun føler vel at hun har vokst en del i det siste, siden hun har blitt storesøter igjen! Klart hun skal skjære brødskiva sjøl da! ;-)