20 juni 2007

Litt av hvert

Aller først må jeg gratulere mamman min med dagen som var i går!! Jeg var pliktoppfyllende datter og ringte, men jeg var ikke inne på bloggen i går, så det tar vi nå... :-) Dette er mamman min og lillejenta mi i påska. Fint bilde av de to.
I går var vi også på helsestasjonen med de to minste krabatene våre. De skulle på 3mnd kontroll og 15 mnd kontroll. De skulle også ha sprøyte begge to. Lillejenta fikk både trippelvaksinen og Prevenar, som er mot tuberkulose, mens lillegutt fikk MMR-vaksinen. Så i går kveld fikk lillejenta litt feber som følge av vaksinen, men det går vel over. Lillegutt har hatt ei urolig natt, selv om helsesøstra sa at han kunne få reaksjon 8-12 dager etterpå. Det vil jo da bli midt i ferien vår....
Ellers har vi kost oss her hjemme. Har hatt fint vær lenge nå, og det er stor stas for ungene. Eldstejenta er ute hele dagen i bhg, og i går hadde de vært på lang tur. De hadde gått over "Bergetippen" (fjellknausen rett bak bhg) for å komme seg til "gapahuken". Så i går var hun utslitt og sovna med en gang jeg var ferdig å lese til henne.... :-) Det passet meg godt, for da fikk jeg begynne å male dør- og vinduslistene på toalettet. Nå er vi nesten helt ferdig der inne også.

4 kommentarer:

TM sa...

Så søt hun var i den kjolen! :-)

Ankestin sa...

Det var en slik "må bare ha den...". Det er body med kjole utenpå, så da slipper vi at det blir bart på magen!! Genialt plagg.... Bare så synd at den begynner å bli for liten, for det var bare opp til str 2, og nå har dukka blitt 62 cm lang... :-)

S10ne sa...

Så stor hun har blitt!!!!!!! Å så søt!!!!!!!!!!!

Ankestin sa...

Tusen takk!! Hun har vokst godt ja! 62 cm og 6,7 kg nå....